Klantenservice
Hebt u een vraag over onze producten of wenst u meer informatie over uw bestelling?
Neem dan contact met ons op d.m.v. het schema dat u ziet aan de rechterkant van deze pagina.

Beschrijf uw probleem of vraag zo duidelijk mogelijk (indien mogelijk met uw ordernummer).
Hierdoor kunnen we uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden.

We doen onze uiterste best om uw vraag binnen de 24 uur te beantwoorden.
 
 
Heeft u een probleem met een artikel of bestelling?
Neem dan contact met ons op en dan lossen we uw probleem graag op.
Klanttevredenheid is bij Deurklinkenshop zéér belangrijk dus we helpen u dan ook graag zo goed mogelijk verder.
 
Moest er onverhoopt toch iets zijn waar we geen oplossing voor hebben (maar dit lijkt me heel sterk) willen we u graag wijzen over het bestaan van het Online Dispute Resolution-platform (dit is een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen). 
 
Maar aangezien we er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn stellen we voor contact met ons op te nemen via het schema aan de rechterkant of via [email protected]
 
We hopen dat u net als vele anderen voor U tevreden bent van uw aankoop en zien u graag weer terug bij een volgend project!