Klantenservice
Hebt u een vraag over onze producten of wenst u meer informatie over uw bestelling?
Neem dan contact met ons op d.m.v. het schema dat u ziet aan de rechterkant van deze pagina.

Beschrijf uw probleem of vraag zo duidelijk mogelijk (indien mogelijk met uw ordernummer).
Hierdoor kunnen we uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden.

We doen onze uiterste best om uw vraag binnen de 24 uur te beantwoorden.
 
 
Heeft u een probleem met een artikel of bestelling?
Neem dan contact met ons op en dan lossen we uw probleem graag op.
Klanttevredenheid is bij Deurklinkenshop zéér belangrijk dus we helpen u dan ook graag zo goed mogelijk verder.
 
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
 
Maar aangezien we er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn zoeken we steeds samen naar een gepaste oplossing.
 
We hopen dat u net als vele anderen voor U tevreden bent van uw aankoop en zien u graag weer terug bij een volgend project!